Sunday, March 1, 2009

Shopping again!!

Hari ni my hubby, Affan dan aku gi berjalan2 di KL..
lama tak berjalan di area bukit bintang.. mcm nak pengsan pun ada
mula2 kami gi Pustaka Mukmin di Jln TAR
lepas dpt beli buku seperti yg dicari, kami terus mkn di Kg Baru

Next destination is Plaza Low Yat
aku plak nak beli casing for my new laptop..
Huhuhu.. tak ada bujet nak beli beg laptop,
beli casing pun jadi la..
nnt masuk terus dlm beg sekolah aku je..
save the budjet..

sebelum sampai low yat, aku dah ternampak PAVILION
lama tak dtg situ... so dah target nak ke situ
after beli barang kat low yat
aku pun ajak la suami ku ke pavilion..
jln la kaki dr low yat kesana..
aduh penat jugak kaki ku ini..
setelah lama tak berjln sakan mcm tu
sampai dah pavilion..

sampai je PAVILION.. kami masuk la kedai sana sini..
masa aku masuk MC, aku dah agak dah..
byk benda tak berapa menarik.. termasuk diskaunnya sekali
seluar affan pun tak de yg sesuai yg hendak dibeli

tapi dpt la aku beli tshirt affan kat tempat lain
termasuk la aku dpt beli swimming suit affan..
tp agak terbesar skit.. tp no problem..
boleh affan pakai lama skit..
so tak la membazir dan kene beli slalu..
next week, bring affan going to swim again.. where? tunggu...
since dia suka masuk kolam masa kat penang n pd hari tu
boleh la bawa dia lagi...

swimming suit affan

after asar kami pun beredar pulang.. 
sempat la aku menyinggah isetan LOT 10, Sg wang n metrojaya, BB
penat tak terkata.. tp mata nak gak melilau tgk2 barang..
pastu kami pun blk la.. jam tak terkata
start dr tempat parking sampai la kat luar
kami dpt keluar dr tempat parking pun more than 2 hours..
nasib dah bayar dulu at auto pay station..
kalo tak membazir je...
at last kami sampai rumah mlm gak..
ni la org kata jln2 cari pasal...

setelah 2 jam baru dpt kuar dr parking area

No comments: