Thursday, March 5, 2009

Public Holiday

tak sabar nak cuti 3 hari..
tp byk hutang kelas patut aku langsaikan..
minggu ni je dah 2 hari aku tak boleh buat kelas
ni semua gara2 aku di audit oleh ISO
byk2 lecturer lain dan subjek lain..
aku gak yg kene..
wah tension gila..
walaupun tak la susah sangat,
atas kecuaian aku, L1 aku tak disahkan oleh KJ aku
ada NCR tu fail aku...
errmmm.. nasib la.. benda dah jadi...
minggu depan plak aku kene gi course
KPT punya tuk pensyarah muda..
dekan plak pilih aku tuk gi..
dah la kursus pasal how tu develop research portfolio..
dekan siap pesan after blk kursus, buat research plak..
ermm.. tak sesuai ngan masa
dah kelas kene cancel lagi tuk dua hari; 10-11 mac ni
bila la aku nak ganti tu... topic byk lg nak cover tu
aduh... pening2 kepala
jumaat depan plak aku nak cuti..
nak settle kan hal2 berkaitan sebelum hubby aku pindah JB
aahh  busy busy nanti.. nasib semalam soalan final dpt aku bereskan..
after 15 mac aku tak plak nak buat kelas mlm.. 
disebabkan tak de sapa nak jaga affan dah..
sedihnyaa.. sob sob

No comments: