Friday, August 1, 2008

tech day...


esok and lusa proton rnd mengadakan hari teknologi.. technology day la... so, orang ramai di luar sana dijemput hadir bg memeriahkan acara ni... orang ramai boleh tgk lebih dekat lg apa yg proton hasilkan selama ni.. ewaahhhh...
so, kepada kengkawan yg sudi dtg.. dan berminat.. dipersilakan... aku juga terpaksa hadir kerja untuk 2 hari ni... tp bg hari ahad ni mcm tak boleh pulak... esok je la jawabnya... aku pun kena jaga booth cae... dah lama kelmarin n semalam dah mc.. sakit mata.. actually ni pun tak baik lagi sakit mata aku ni.. ketumbit... habis la esok org dtg tech day ni, tgk aku ngan mata buruk ni.. hehehe.. selsema plak tu since pagi tadi... tapi nak wat camner... aku ingat nak ajak husband aku datang esok or lusa... tp dia plak naik gunung kat ipoh for this weekend... kalau tak leh la dia tau kat mana aku kerja... berapa jauh aku berjalan setiap hari... tak pela tak de rezeki... tapi aku kene gak dtg tuk esok hari.. mcm nak beraya preparation kat sini.. meriah sungguh hari ni... semua org sibuk.. tapi aku boleh plak curi2 tulis blog ni... lagi pun monitor aku kene amik tuk tech day... ahahah.. alasan je... padahal malas gak...

No comments: