Saturday, August 9, 2008

shopping.. shopping...

niat di hati tak nak shopping sempena bonus bulan lepas... sedar tak sedar aku dah gak shopping sakan... hehehe.. tapi tuk aku tak la... aku cume dah tempah baju raya je before bonus pun... tapi aku shopping for AFFAN... wah tak sabar nak beraya tahun ni... selain tu aku blanja my husband la.. belikan tshirt2 kerja dia... belikan ayah seluar.. mak & adik2nya blum lagi... ingat nak blanja mak kasut crocs... selesa tuk mak nak berjln kan... adik, tak tau nak apa lagi... tuk adik bujang ku, aku blum tanya.. may be jeans kot... tuk darwisy, i'll buy some clothes..
baju raya aku...

tapi affan dapat mcm2.. maklum la.. this coming raya, raya affan yg pertama.. last year affan dilahirkan on 13 syawal... baju melayu affan aku tempah 2 pasang... sepasang putih.. sama baju kurung aku nnt... tuk dipakai pagi raya nnt... sepasang lagi wane purple.. ikut color baju ayahnya.. aku pun cari gak color sama.. baju aku dah pun siap.... baju affan je blum... baju purple tu nnt, kami plan nak pakai on gathering sekolah ayah nnt kat holiday inn alor staq... pd raya ke 3 nnt... yg putih tu nak pakai di pagi raya...

baju2 affan

tuk baju2 tshirt n jeans.. aku dah beli beberapa helai... ada gak beli 2-3 bulan lepas.. tapi early july hari tu kan dah start sale.. tu yg rambang mata... byk gak murah... bila raya nnt, mcm tak larat nak tukar je nnt... aku geram tgk baju budak2.. asyik beli je.. setiap kali kuar.. 2 -3 helai mesti gak nak beli... sampai aku tak heran nak beli baju aku... cuma skang aku target nak beli kasut tuk gi kerja tempat baru.. nnt leh la pakai high heel balik... parking depan fakulti.. pastu naik lift.. wah syok gile tak yah menapak jejauh mcm gi masuk proton tu... tp potensi makin tembam tu mmg la tinggi... hehehe....


seluar jeans yg 2 tu pun dah lama gak aku beli.. aku rasa time sale bulan 3 tu kot.. tak de size kecik.. beli besar skit... leh pakai time raya.. masa ni agaknya byk less nya, kalo tak silap 40%...cume seluar askar tu je aku baru gak beli... 50% diskaun... affan mmg beraya sakan la nnt...

No comments: