Thursday, June 25, 2009

sakit kepala.. tp suka hati...

aku sakit kepala td mlm td.. gila2 sakit... sampai kene tido la..tu je pun ubatnya..
ini gara tak mkn pagi semalam... gara2 ada perjumpaan ngan nc sampai tak boleh gi breakfast..
habis pun lewat.. 1.30pm... pastu jamu kami pulut n durian...
kebetulan aku pun tak mkn pulut.... tak suka sebenarnya... so mkn durian je laa...

then pukul 2.30 ptg, aku kene attend meeting jabatan plak... tension dah masa tu..
sbb perut tak berapa kenyang... kepala dah mula rasa sakit...
meeting plak sedia kuih je.. mkn je la...
jadual semester depan plak masih belum settle2...
leceh betul bila tempat dan kelas tak cukup ni....
byk plak constraints nak susun jadual tuk jabatan, fakulti ni..

tp apa yang bestnya... students aku bg presents...
best gila.. aku dpt kain batik sepasang + tudung lagi..
hari tu da dpt tudung je...
satu lg, aku dpt frame + gambar aku yg diambil dr facebook
kelakar plak aku rasa... dah la gambar tu aku mcm poyo je..
ermmm... tp tu la, hari ni aku rasa amat dihargai..
thanks to nadia, safwan, zaima n aiman...
luv u all...

No comments: