Wednesday, February 4, 2009

Become weekend wife soon

terasa sedih plak..lagi sebulan je lagi aku bakal jd weekend wife
huhuhu..apa2 pun alhamdulilah atas rezeki
yg Allah dah bagi..tanpa pengorbanan, bukan hidup namanya..
husband aku bakal bekerja di Pasir Gudang
apa yg lagi sedih, dia kaan bekerja 5 hari stgh
sabtu half day, so nampak gaya aku la yg kene blk sana selalu
dugaan betul...mcmana la nak handle affan sorang2??
without hubby aku..
nak gi pudu lagi.. nak naik apa ek?
lrt or komuter or teksi?
aduh, pening gak nnt...
tapi tula .. semuanya dugaan hidup..
kami berkorban sementara anak aku kecil lg
how about my planning? to get another baby?
aduh... permudahkan lah urusan aku ni nnt, YA ALLAH
semoga pengorbanan kami ini dpt manfaat yg berguna
amin.. ya rabbal alamin..
semoga anak2 aku nnt tak terabai hendaknya
mudah2an bila aku ready to futher study
hubby aku plak sanggup sacfrifice tuk aku plak

3 comments:

Rozelia Shariff said...

Wa,

Please take your awards from my blog.
:)

Whitelab Maira said...

You stay kat mana?

La kesiannya....bawak anak travelling tu mencabar you know...

Best of luck and if you need any help (nak tolong hantar ke Pudu ke)...

Take care
Farah

babechiwa said...

thanks farah.. i stay kat serdang.. u kat mana ek?