Thursday, July 17, 2008

haa... akhirnya...

Dah kat sejam aku try nak create new post.. baru timbul... nak give up gak.. tp try gak.. sengal betul benda ni... lama dah aku tak create blog n update cite2 terkini... tak da masa n tak sempat...
so, mcm2 cerita aku nak tulis... dari last week lagi... maklum la kat office tak da internet... kedekut skit proton ni...
cerita apa ek aku nak start dulu.. errmmmm...
last week, 7 july 08, aku memberanikan diri menghantar surat resign kepada boss aku... hahaha.. without any offer letter in my hand.. tp aku dah confirmkan ngan company baru tu dulu la... dia ckp surat aku keluar this week (last week laa..) before aku jumpa boss aku, aku beritahu superior aku dulu.. dia kata dia tak nak dengar... coz dia dah tahu dr mulut org lain... tp tak pe.. since dia dah tau.. aku terus gi jumpa boss n explain y? not exactly true.. huhuhu... then dia dah discuss2.. boss pun sign la.. pastu aku submit kat HR...

tula rupanya surat yg aku dah hantar tu... lega rasanya.. petang gak tu company baru aku called suh collect offer letter.. pada keesokan hari nya, aku terus gi amik... bestnya....
nak tgk ?? tunjuk skit2 dah la ye...


then after 2 days, proton bg surat ni plak.. sedih plak rasanya... tapi nak wat camner.. nak bla gak... tak sangka aku dah dpt keje lain.. rezeki namanya.. alhamdulilah...
dah la next week depa baru nak annouce bonus... tension je plak rasa...

ni sume terjadi dlm last week.. kejap je rasa proses ni.. pejam pelik2.. aku pun da nak 2thn keje kt proton.. then nak bla dah.... k la.. aku stop dulu la... aku ngantuk n gatal2 ni.. sbb aku kene gegata since pagi td.... nnt aku cite plak..

1 comment:

Huzairiyah Hussin said...

Wazan..
Congrates!!
Akhirnya dapat jua berhijrah ke tempat lebih bagus..
Segala kesabaran dan doa terjawab juga akhirnya..
Alhamdulillah...